EN
RU

Поддержка

Customer Support

ENENSYS Test Systems предоставляет оперативную техническую помощь и поддержку в случае необходимости. Мы нацелены на предоставление наиболее профессиональной поддержки для продуктов линейкиo Test & Monitoring. Мы всегда рады оказать помощь Вам.

  • ВЕБ-САЙТ ТЕХПОДДЕРЖКИ

Каждый поставляемый ENENSYS Technologies продукт имеет преимущества в виде эксклюзивных сервисов для клиентов ENENSYS, включающих в себя: не менее 12-ти месяцев фирменной гарантии и возможности доступа в ENENSYS Privileged Area (привилегированная зона). Этот веб-сайт предоставляет доступ к последним версиям прошивок, программного обеспечения, технической документации, руководствам по эксплуатации и т.д.

  • ТЕХНИЧЕСКИЕ ВОПРОСЫ

Если у вас есть любые вопросы технического характера о продукции ENENSYS Test Systems, вы можете связаться со службой технической поддержки по телефонам: +33 (0)1 70 61 70 25 (Английский, Французский язык), +7 (495) 369 91 01 (Русский язык) или выслав письмо на e-mail: support@enensystest.com.

По остальным вопросам, используйте контактную форму.

  • WARRANTY

All ENENSYS products are offered with 12 month warranty. If a defect covered by this warranty occurs during this warranty period, ENENSYS will repair the defective product or component, free of charge. Faulty equipment must be returned by following the RMA procedure (Returned Material Authorization) as detailled below. If equipment was supplied by a distributor, this distributor should be approached first (warranty conditions depends on sales contract).

  • RMA PROCEDURE

When an ENENSYS products is acknowledged to be defective, please proceed as follow:Contact our Technical Support team (via email or phone). Provide the product name, serial number, description of the defect, reference of Purchase Order if possible, and your contact details.When receiving your request, a support engineer will contact you back in order to assess the source of your problem.If equipment has to be returned for repair, you will be given a RMA number (Returned Material Authorization: reference number especially created and recorded). Send the equipment back to us in its original packing quoting the RMA and your full details. This RMA must also be quoted in any communications with our support team. We will repair your equipment and ship it back to you along with a repair report.